Monday, August 13, 2012

Pat Siku Lipat, Dah Kalau Siku Sampai Berlipat? Pergi La 'Up' Moto Tuh Lagik.

Selamat Pagi Dan Assalamu'alaikum!!

Ehem2!! Sihat sumer?? Tuh yang dok bawah meja tuh watper?? Bancuh megi ke ape?? Ahakz!!!

Ecely pagi nih gua tersenyum tgk satu gambo. Ahakz!! Giler suwit la bagi aku. Wakakaka…

Rasa nak lempang2 muke sniri pon ade gak. Kihkihkih. Boleh tak cakap macam tuh?? Pape pon,

Cekidaout~~~

Amacam?? Wakakaka.. Kiut kan dua2?? :P

Ape kejadah ntah wa boleh terbayangkan diri gua kat dalam gambo nih. Ahakz!! Berlumbe2 perot ngan bini. wakakaka... Pening kepala.

Bebantal Air Nak Raya!!!

Budak Degil

20 comments:

cendawanpink said...

kalo kes gini..
t photoshoot sesame..
mesti kiut.. :)

Hustler said...

Hahahahaha... ape pendapat ko pasal gambo nih Nad?? Wakakakaa :P

cendawanpink said...

kembo lain rahim kot.. :D

Hustler said...

Hahahahaha... Ngok Ngek la jawapan ko. rahim Maarof kah?? Lalalalala :P

Gda Hanum said...

HURM.. ko nk compare pewot ngan sape? najwa latif ke?hahahahha

Hustler said...

Gda :: Hahahaha... Op kos la... kan comel lau beliau peknen kan?? wakakaka

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..mawi2..dak najwa tu dak lagi..lame lagi tu klo ko nk nunggu die..hehe

Hustler said...

Timah :: Wakakakaka... berangan jek la dulu, skang pon ramai kata aku macam bebudak lagik, tak sesuai jadik bapak budak. acane?? -_-''

LiaNa YuSoF said...

hahaha.. tergelak aku nengok gambar tu..

Hustler said...

Ko gelakkan aku eh Lia?? Cis!!!

LiaNa YuSoF said...

oit, aku gelak kn gmbr tu la.. emo lak pokcik ni.. hahahaha.. camane ko bole jumpe gmbr ni? wpon kelakar, tp sweet sgt.. haha..

Hustler said...

Hahahahaha... aku fmacam besa la.. perembat gambo2 suwit... eh?? bukan gelakkan aku eh?? wkakaka... sueit kan?? hakhakhak.. tergelak gak aku mule2 tgk gambo nih.

Cik TTK said...

keh3..mawi jom kawen!HAHA

harapan aku macam cerah nak amek gambo cenggini memandangkan perut tunang aku yang makin tinggi sekarang..hahahaha

Hustler said...

Woit!! jgn la ajak macam tuh, ngeri kedengarannyer.. wakakakaka...

Hahahaha.. besh pe?? buleh wat bantal, kan? kan? kan?

LiaNa YuSoF said...

hahaha.. yan ckp mcm nak ajak mawi kawen ngn dia lak ai.. hahahahahaha...

Hustler said...

Lia :: Kannn?? ngeri siot!!!

Pupel Liyana said...

selamat hari raya

Hustler said...

Camat ari raya maz... wit raya?? wakakakaka

Cik TTK said...

aku ajak ko kawen je bukan kawen ngn aku..hahaha

setiap kali buka aku pegang perot tunang aku tu pastu cakap camni, "baby mama sihat..?" terus kena lepuk..tapi aku buat jugak lagidan lagi..hahaha

Hustler said...

Hahahahaha... agak sengal jugak ko nih Yan, wakakaka... mana la tak melompat tunang ko... hakhakahkahk.... sengal!!