Tuesday, February 5, 2013

~~Allah Selamatkan Kan Kamu~~

Assalamu'alaikum!!

Haha.. Di hari Bahgia, Bulan Bahgia, Kena la Buat Muke Bahgia.

Tapi.... Paling Bahgia biler dapat Surprise kan?? Hahaha...

(Mud Masih Speechless)

Cekidaout!~~

1st time dalam idup dapat munge masa Birthday.

Japan Mari!! :).
Terima Kasih Di Ucapkan kepada si pemberi bunga. Thank You So Much. :)

Bebantal Air Dah Suku Abad

Budak Degil

15 comments:

EnJeru Rashid said...

HAPPY BIRTHDAY BRO!!!!

Sumayyah Nadhirah said...

ouch2 lomentiknye hahahha HB!!

Hustler said...

Rush :: Thanx Bro!! Hahahaha.... Jumpe Kat Muo minggu nih.

Maya :: Hahaha.. Lomentik ke?? Mekasih Maya. :)

LiaNa YuSoF said...

eh, hari jadi ko ke arini? hehehe..

Selamat Hari Tua Encik Nasmawi bin Nasaruddin..

semoga panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik dan cepat dapat jodoh... ^_^

Cik TTK said...

HEPI BESDAY ORANG TUA!!

aku nak bunga tau besday aku nanti..

tq!

mazwynn said...

Happy belated beday budak..*mood masih jeles pasal bunga*

Hustler said...

Lia :: Hahahaha... MEkasih.. Mekasih.. MEkasih....

Cik TTK :: Haish,.... tidak mungkin kan ku hadiahkan dirimu bunga, nanti jeles incik suami anda.

KAk Wynn :: MEkasih kak. Ngee.. Jgn la Jeles2. Tahun depan bunge untuk akak. Ngeee :)

Gda Hanum said...

hepy belated busday mawii..huntungglaaaa..dapat bunge,,dapat buahh..huntungglaa..huntunglaaa..huntunglaaa... yg tgk ni je rugi. sbb tak dapat buahhh tuuuuu!!!

Hustler said...

Mekaseh Gda... Hahahaha.... Buah tuh ada maksud tawu?? Suh makan buah banyak2 dengan pesanan, suh diet. Wahaha.. Hampeh tol.

Gda Hanum said...

HAHAHHAHA.. WEH..SAPE YANG BAGI??CEWAHH..TETIBE JADIK MAK JEMAH.HAK HAK

Hustler said...

Gda :: Hahahahaha... kan ada nama tuh, sorang awek Jepun, Ngee... Dok kat Matsumoto.

Gda Hanum said...

tanye dak jepun tu, ade lagi tak kawan single2?hahahhahah

Hustler said...

Hahahaha... Dia sakap, ada, tapi pompuan, cane???

Gda Hanum said...

kalu pempuan, ko amek jelaaa jadikkan bini ko..hahaha

Hustler said...

Hahahaha... tanak r, aku takut anak aku lau dah gabung ngan genetik jawa+jepun, jadik cam sin chan plak, pening bini aku nanti, wahahaha