Tuesday, August 16, 2011

Betul La Kan?? Luar Santek, Dalam Tak Tentu Lagi Santek.

Gi kije rini nek keter. Aku bawak Ya amat la sopan.
(sila percaya, sebab nih cakap semejid nih, Bulan pose lak tuh)

Berbekalkan kecekalan, aku memandu sepantas kelajuan maksimum sebuah kenderaan lagenda V-tec, iaitu Honda EX-5. 80km/j jek der, ahakz!

Lalu sebelah sebuah Wira kaler oren. Santek!! Cermin tinted itam legap. Cam Sultan. Rim sukan pun kaler oren fluorosent. Memang Gayaa~~

Melepasi kereta aku, beliau jua memandu perlahan di hadapan kereta aku. Mmg semart. Aku asa kereta depan aku nih pakai adjustable. Gaya kereta meloncat-loncat menarik perhatian aku.

Tertumpu pula pada bahagian spoiler beliau. Santek juga. Ber 'GT' Wing. Memang semart~~ Cukup gaya lau yang keluar kereta itu berkepala botak, bertatoo kat belakang kepala, pakai singlet, badan ketak2, dan pakai spek itam.

Mula dah mengarut. Kemudian tertumpu pula di bahagian cermin belakang, juga menarik perhatian aku. Ada sticker "Allahuakbar" bertulisan jawi. Sangat Santek. Islam ropernyer. Jadi tidak mungkin driver yang akan keluar itu bertatoo di belakang kepala kan??

Usha plak atas bumbung, Pergh!! Sunroof!! Aku suka sangat kereta ber'sunroof'. Nampak kaya. Cermin bawah sumer gelap, tibe-tibe sunroff bukak. Amik udara segar. Memang nampak grand. Kalau la halfcut kereta aku byk kat mesia, Kompom2 aku juga akan mempunyai sunroof.

DAN!!??

Wut defff??? Ape tuh?? Mungkinkah?? Aku merapatkan kenderaan kesayangan menghampiri bumper belakang Wira tersebut. Memandangkan dari saiz Ejos, Kompom2, turbo nih, tapi mungkin jugak jenis dari Tur'bodo' kan?? Standard, tapi pakai ejos 3 henci.

Tepat sangkaan seperti yang aku jangka. Mengapakah ada org yang sedemikian rope?? Kenapakah kau telah merusakkan tanggapan aku kepada kau? Ades.. Kerata ganas. Memang menarik hati. Cermin belakang membuatkan aku bangga kau seorang Islam. Dan yang paling aku bangga semestinya kau seorang Melayu.

TAPI!!

Kenapa sunroof ko kuo asap??

Bebantal Air Termenung.

Budak Degil

10 comments:

Cik MeRaH JamBu said...

lenkali hamik gambo...aku nk tgok ga..hohoho

Hustler said...

CMJ :: Nak wat camne CMJ, aku terlalu khusyu' melihat kereta tersebut, lupa mau amik gambo.. hehehe

Sumayyah Nadhirah said...

aku henggat ko cite psl pempuan...rupenye keta... tp sunroof tu hape??

nisa hamdan said...

ej0s die kua asp ikt sunroof la der!!perghhh hebat!!!hahhaha...(ehh k0 ni mn tau tu p0mpn ke??))

manggosteen said...

dia pasang ubat nyamuk la dlm kete.

Hustler said...

Maya :: hahahahaha... ada macam tajuk citer pasal pompuan ke?? ngeh ngeh ngeh... Sunroof tuh yang tingkap kat bumbung tuh, yang kalau budak2 jakun cam aku, akan mengeluarkan kepala tatkala kereta bergerak.. hahahaha

Nisa :: Hahahaha!! so?? lau pompuan?? boleh la?? hahahahaha

Manggarumaja :: Hahahaha.. boleh eh?? giler tak maju, pakai la ubat nyamuk yang letrik punya.. adesss

tat!n said...

capkoklu!!hahaha.kawan cina die pnjam la kete tu.. ;p

Hustler said...

Taty :: Hakhakhak.... capkoklu!! Hahahaha.. kawan cine eh? kenapa kawan cine tuh taleh nak bukak tingkap?? tingkap rapat, sunroof jek bukak?? y? y?

tat!n said...

kawan cine tu bebal!
tak reti bukak tingkap manual,
beputau2 tangan katenyer.hahahah

Hustler said...

Taty :: Wira tahun 2005 sumer pakai power window la taty.. hahahaha... nak menang jugak ko nih kan?? hahahah