Tuesday, September 11, 2012

Kerana~~ Engkau Isteri~~ (Sila Nyanyikan Seperti Lagu Kopratasa)

Ini dah kira ajaib kan?? Sepagi dah buleh wat sampai 2 entry?? Wahahaha...

Pedulik hape aku. Agagaga...

Nak berkongsi bersama blog seorang suami yang da best bom bom cikala kala kaboom!!

Serius ini perasaan mmg tabik toink2 punya kat ini abang. Abang Abil fikri Ahmad namanya.

Cakap pon tak guna, tembak tak kena. Sila la melawat kawasan beliau.


Aku berharap aku juga dapat menjadik seorang suami seperti beliau. Superb Power Double Toink2 Salute kat beliau.

 Haish!! Wahai si isteri menjelmalah dalam mimpi ku~~ Wakakaka

Bebantal Air Bebantal Air Bebantal Air

Budak Degil

4 comments:

cendawanpink said...

aku follow blog ni dari mule smpai skg..sedih woooo..gile tabah suami die kan..

Hustler said...

Aku baru baca. Tapi trus baca entry2 yang dolu2 weh... mmg kaw2 punyer tabah dan tabik toink2.

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

aku pn baru je baca..sdey sgt la cite die..kene baca ckit, stop jap..kang banjir lak meja aku..huhu

mane nak cari suami cmtu?satu dlm sejuta tu...

Caza c BoOlat said...

em...mawi..aku da ternangis da bace blog die...smpai bdk sblah aku ni tanya asal ko asik nangis je....huhu..sedih sgt.