Wednesday, September 19, 2012

Wo0rDLe3s$ W3dNe$D4y

Assalamu'alaikum kepada rakan2 taulan.

Mari Mengimbau masa2 lalu. Ngeeee.

Cekidaouttt~~

Teka Mana Aku?

Hahahahaha... Nampak? Nampak? Nampak?

Bebantal Air Nampak Budak Sekolah Cun Arinih.

Budak Degil

13 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

hahhha mmg SAH LA CAM ko yg mane haaha

cendawanpink said...

Skimaaaaa..
rase nk terjun bangunan tgk..!! ahahaa.. :D

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

kah..kah..kah...mawi2..cube la bg soklan susah ckit, soalan punye senang ko tanye..hehe

Hustler said...

Maya :: Wakakakaka... Boleh cam eh?? kihkihkih...

Nad Cendawan :: Hahahaha.. siot jerk, ini aku kena paksa la. lau tak, maunyer aku pakai tie tuh?? hahahaha...

Timah :: Hahahahaha... igtkan soklan aku dah boleh fight2 budak2 PMR. senang ke?? Ades.....

Cik Fara said...

org gile je yang tak bley teka mane ko mawi....

Miss Tasantek said...

"biasa2 je"

ayat maria sabri dlm iklan ribena :)

Hustler said...

Cik Fara :: Hahahahaha..... makna kata ko giler la eh???

Tasa :: Kelasss kao jahhhhh

LiaNa YuSoF said...

orang sengih2 bergambar, ko tido.. hahaha..

Hustler said...

Lia :: Wahahahahaha... aku digelar pelajar paling tenang dalam sekolah. wakakakaka... muke tade pasaan, kena marah pon macam nak tido jek muke... penah la sampai kena lempang sebab tade pasaan takot. wakakakakaka

-cikhannah- said...

mawi, sape budak yg tetengah tu erk?? aku rase aku macam kenal lah :(

Hustler said...

Cik Hannah : Hahahahaha... nama beliau ialah Afiq Bin Azil, Dak Parit Stongkat, Muo.

sue. said...

hahaha...sapa la y xboleh cam muka awak tu en mawi oiii...haha

Hustler said...

Hahahaha... taleh menyamar la saya nih kan Cik Suesue Goodday?? ngeeee