Tuesday, August 9, 2011

Penat

Hahahahaha... Amacam tajuk?? kena tak dengan tema bulan pose?? Hahahaha...

Tapi apa yang aku nak citer tade kena mengena dengan bulan pose, pasal moto kesayangan aku.. wuwuwuwuw...

Beliau sedang sakit ala-ala selsema, tapi masih boleh berkhidmat dengan jayanya. (even aku cedey tgk moto aku).

Setelah di teliti, maka tahulah aku bahawa motor aku telah mengalami sindrom kepecahan gasket yang tidak melampau. Ini berikutan aktiviti aku berembat yang sangat ekstrim sehingga RPM moto melampaui Red Line walaupun ketika di dalam keadaan mata gear terakhir.

Ahad malam tuh penat la aku kerjakan si Moto nih. Rope2nyer, dalam radiator dah tade air!!!! Giler!!! Dengan pantas, aku memasukkan coolant khas utk jenis radiator aluminium ini. (giler sanskrit ayat aku) Lagi sekali aku tergempar. Rope minyak itam dah masuk radiator. Mesti waterpump dah kiok nih aku berembat gegiler.

Sebabkan waterpump takleh nak support, aku juz isi jek dalam radiator, bio kipas tuh tak la musing jek memanjang.

Dengan ini, rekod baru aku ke tempat kerja adalah Satu Jam Lima Belas Minit, di ulang ye kawan-kawan, SATU JAM LIMA BELAS MINIT!! berbanding Lima Belas Minit Kelajuan Asal.

Sebab?? Aku bawak moto dengan meter RPM tak sampai pun kepada angka 4. Dimana aku menunggang dengan sangat perlahan sehingga piston aku tak mencecah 4000 kali putaran dalam seminit. Pehal tak pakai meter Km/j?? Sebab?? Meter tuh da putus, hahahaha!!! Bawak laju mana pon, tetap kat angka '0', hahahahahaha.

Haku rasa, lau dalam sebulan lagi aku tak berjaya membaiki keadaan nih, kompom-kompom punggung aku akan mengalami keleperan melampau, dan takkan sama lagi dengan kemantapan kepunyaan Safee Sali... Eh??

Hahahahaha... Mengarut suda....

Rini ade orang nak belanja aku makan sate. Hahahaha... Lapo lak... Jom makan!! Hahahaah


Bebantal Air citer pasal kekasih beliau

Budak Degil

1 comment:

Miss Tasantek said...

haha..bontot leper. tak leh celen abg mee..susah ar cenggini nak sodomi.