Saturday, August 27, 2011

Selamat~~ Selamat~~ Selamat Ari Rayer~~ (Ikul Rentak Jagu Jingle Bell)

Salam Ramadhan. Tak baper hari lagik Ramadhan akan meninggalkan kita semua untuk tahun ini, 1432 Hijriah bersamaan 2011 Masihi. Moga ketemu lagi kamu ya wahai Ramadhan pada tahun hadapan.

Di sini, dan di kesempatan ini saya selaku Bebantal Air yang Glam. Ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Dan ingin memohon ribuan bersamaan jutaan kemaafan dan penyesalan ke atas salah silap perlakuan dan kata-kata atau nama lain ialah perkataan yang telah dikeluarkan dari saya sama ada dalam bentuk lisan mahupun secara bertulis apatah lagi bertaip yang secara sengaja ataupun tidak sengaja telah pun menyinggung anda tak kira secara perseorangan atau pun kategori jemaah.

Diharapkan di lebaran ini anda semua turut bergumbira bersama insan-insan yang anda sayangi apatah lagi dengan ahlil keluarga terchenta, sanak sudara, jiran miran dan ketua kampung anda.

Dengan ini pesanan ikhlas dari penaja ingin mengucapkan berhati-hatilah di jalan raya ketika anda pergi beraya di hari raya.

Jumpa lagi ke ketemuan akan datang. Semoga panjang umur, dapat kita bertemu di hari lebaran utk melebarkan apa yang sedia lebar. Ahakz!
0-0 ye kawan-kawan?? Luper2!! Jemput datang rumah mak ayah saya di Gelang Patah ye?? Duir raya disediakan bagi yang bersalam cium tangan. Hakhakhakhak.

CAMAT HARI RAYA. AMPUN MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Bebantal Air Balik Beraya.

Budak Degil

1 comment:

Miss Tasantek said...

selaamt hari raya aidilfitri buat budak degil dan takziah atas kemalangan yang menimpa kereta kau. tu lah makan mee bandung tak ajak aku :p