Tuesday, January 17, 2012

Wuttt!!!! Tidak!!!!

Pergh!! Pergh!! Pergh!!
Tak nyabo kan?? Padahal buleh tunggu besok. Hahahahaha.. Na jugak update malam nih kan?? Ngeh ngeh ngeh.. :P

Ecely aku baru jek pulang dari menambahkan kalori dalam badan. Ahakz!! Na maintain Extra Kolestrol la katekan... Haaaa Gittew~~  Ngeh ngeh ngeh.. Aku gi bertiga, termasuk aku la bertiga nye tuh. Nak jadik citer, aku pon dok la kat satu meja nih kan.

Malam nih pulak aku wat perangai giler yang tak penah aku wat kat KL lagik. Hahahahaha~~ Aku pakai uniform kegemaran aku masa kat Muo dulu lau memalam. Berbaju melayu, Berseluar Jeans. Tapi dulu aku kat Muo lebih suka Berkain pelikat. Ahaaaaa~~~

Dok la kami bertiga menunggu layanan dari waiter kan. Datang la gadis nih mengambil pesanan kami bertiga. Memula kawan aku order. Then sorang lagik, sebab aku suka amik order yang last sekalik, hahahaha.. sengal kan. Tibe turn aku jek buleh waiter tuh sakap n tanya mcam nih?

"Adik??, minum ape??"

Tross!!! Kedua2 member aku dah pandang aku kan?? Aku plak ciap buleh macam termenung nak sakap air ape. Hahahahaha... Siyes!! Dah dekat 3 tahun orang tak panggil aku 'adik' kat kedai makan. Hahahaha!! Selama nih bangga cikit biler org tanya :

"Abang nak makan ape?".

Nampak la muka aku matang kan?? 'But' atau setelah diterjemahkan ke dalam bahasa melayunya, 'Akan tetapi'~~ Arinih?? 

Wut the??~~

Hahahahaha!! Dengan aku sniri tak tawu cane, pikiran jahat ku teros menerpa, adakah gadis ini telah dipengaruhi oleh badi Santau Merasuk? Ataupun beliau adalah salah sorang dari pengamal ilmu Mak Lampir? Lidah aku terus mengeluarkan bunyian bervokal dan berkonsonan secara serentak macam nih : 

"Air Tembikai?"

"Ok, Makan dik?"

"Roti Tampal"

"Kejap ye, nak tanya ada tak roti malam ni"
Seminit kemudian.
"Roti ada, tapi lambat cikit la, boleh?"

"Lambat tu, takde la sampai esok kan?"

Tergelak kecik sambil menjawab :
"Eh takde la. Ok Roti Tampal"

Pergh!!! Bengkek jek kan member... HAhahahahaha~~ Giler suwit kot muke aku malam nih..
(Mud dah perasan giler dah nih, ase macam nak terbang2. Ade gak rasa macam dah tumbuh kepak, dan berada di awang-awangan)

Lepas order aku diam. Tapi tros kena tegor.

"Hai~~ Takkan kena panggil 'adik' tros taleh nak bercakap kot??"

Hahahaha.. bersuara member aku. Makna kata diorang dengar la perkataan yang dikeluarkan oleh gadis waiter tadik. Hahahaha!! Ternyata aku tidak bermimpi sama sekali... ngeh ngeh ngeh.

Dari mula makan, sampai la balik umah nih, aku masih terpikir, apekah yang membuatkan si waiter ciap panggil aku 'adik'??. Hahahaha... Tak padan langsung, kata pakcik2, rope n badan dah buleh kata bapak budak. Hahahahaha...

Sampai umah pon, ciap berlari2 carik cermin, untuk melihat apekah yang tak kena ngan penampilan aku. Adess... Tapi... setelah 
"Banyak persoalan yang berada di minda, Banyak tanda tanya dan juga kata kerja".
Aku simpulkan bahawa gadis atau boleh juga aku anggap 'kakak' (rasanya beliau lebih muda dari aku) tersebut ialah seorang yang rabun. Hahahaha.. Selesai kan?? Ngeh ngeh ngeh.

Tak kusut kepala aku dok mikir. Lalalala~~
Papepun, jika benar la seperti yang kelihatan oleh gadis waiter itu, sesungguhnya aku bersyukur dengan pandangan orang yang telah dikurniakan Allah kepadanya agar melihat aku seperti muda lagi. Hauhauhauahua!!!

Rasa macam nak bagi gadis waiter tuh sijil penghargaan plak. Hahahaha!!

Abes!! Mo tido. Sok kije banyak pepagi. Nak setelkan itu ini. I Lap Tempat kije baru!!. Moga2 aku buleh kurus. HAhahaha!! Suka kena kulukilir!! :)

Mau aku tido pon cenyum jek nih kan? Tetttt!!!

Bebantal Air Sudah Kelihatan Muda?

Budak Degil

6 comments:

LiaNa YuSoF said...

aku rasa ko kena pkai kain pelekat la mawi... hahaha.. tp takot pulak budak ckp cmni... "pakcik, nak mkn ape?"
wakaka...

Hustler said...

Lily :: Cik Lily, aku sebenarnya bukan ape, aku riso biler aku pakai kain pelikat pulak. dia tak panggil aku pakcik, dia tanya macam ni :

"Imam nak makan pe mam?"

Haaaa~~ Itu la kerisauan yang melanda dalam hatiku ini. Ahakz!!

Pupel Liyana said...

mawi kau tak on YM e

Hustler said...

Mak andam :: Aku kan ke Hot?? Aku on lau ade request jek.. Hahahahah!! :P

Cik TTK said...

aku macam tak percaya..berkali2 aku baca siap cubit2 tangan..aku mimpi ke ape eh ada orang buat entry perasan nie?

eh makcik cleaner lalu..nak mintak die sepakkan lah..kot2 aku tersedar dari mimpi ngeri nie..

Hustler said...

Cik TTK :: Hahahaahahaha!! Aku plak tergelak2, baca komen ko. Nampak no ko telah terima kenyataan. Hahahahaha!!!