Wednesday, February 22, 2012

Buah Cempedak diluar pagar, Buah Ape Pulak Dalam Pagar??

Hahahaha!!! Amacam tajuk?? Gaya??
Tade kena mengena?? Memang itu feveret aku. Aku suka benda2 yang tiada kene mengena. Ahakz!!
 
Ok. Ni cerita member.
Aku dapat tawu dari member aku semalam.. Adoooyaiii… Aku pon tak tawu nak kate member aku nih kategori ape. Bacalah tgk.

Cekidaut!!

~Balik kije aku tengok dapur bersepah. Aku pun kemas2 la dapur. Kendian tengok pinggan, mangkuk, cawan, kuali, lupa nak cuci. Tuka baju dulu!

TRANSFORM!!

Terus bertukar uniform bibik2. Basuh la ape yg ada kat sinki dengan sepenuh jiwa raga dan bakul. Sesudah tu. Punye la timbol mood rajin. Aku lap lap semua pinggan mangkuk tersebut sehingga kering. Selesai, Aku buka pintu peti sejuk. Aku susun semua pinggan mangkuk yang siap dicuci santek2 dalam peti sejuk tadi.

CIAP!! TADA~~!!
(ala - ala Eric Leong dalam deko - deko)

Fuhh... Lega... Penat juga ye?
Kemudian aku buka balik peti sejuk tadi.

KEJADAH APE AKU SIMPAN PINGGAN MANGKUK DALAM PETI SEJUKK???!!!~~

Hahahaha! Aku pun blur dengar cerita member aku ni. Haish!!! Kategori apekah member aku ni?

"Banyak persoalan yang berada di minda, Banyak tanda tanya dan juga kata kerja~~"
 (Bayangkan ciap background muzik Cinta Muka Buku)

Bebantal Air Blur~~ Pastu Guling-guling ketawa.

Budak Degil

8 comments:

Ms mAmikO AbUrakOji said...

kih2..ptut mase aku baca tadi rase cm ade benda xbape nak betul je..rupe2nye mmg xbetul...hehe

Hustler said...

Timah :: Hahahahahaha!!!! Well.. penyusunan ayat dan tatabahasa kena la seiring.. kihkhikih.... berjaya jugak aku mengelirukan keadaan.

cicak_jawaz said...

xperasan la pulak cite ni kelakar...da bace 2 3 kali baru gelak...hahaha...sengal..!!

Hustler said...

Kakak cicak :: Hahahahaha!! well.. penyusunan ayat tuh yang penting... Nak bagi orang tertanya-tanya apekah penyampaian yang nak disampaikan.. Kihkihkih :P

Ms mAmikO AbUrakOji said...

pergh...ni mesti Pemahaman ngn Penulisan ko A mase UPSR dulu..hehe

Hustler said...

Timah :: Hahahaha!!! Harap UPSR jek la... ngeh ngeh ngeh.... time PMR ngan SPM, BM hancuss... Hahahaha!!!

Pupel Liyana said...

pening kepala tengok font kau ni besar2 eh.. mana lagu kau tak kedengaran ke aku dah mula pekak? alamak

Hustler said...

Mak Andam :: Ah kau... kecit pening, beso pening... Hahahaha.. ko mmg dalam keadaan nak menimang cahaya mata nih.. hahahaha!! Ade la nyot... lagu BI. Ngeh ngeh ngeh :P