Thursday, February 9, 2012

Kawen Dah Sorang Lagi Kakak Aku.

Purpose utama aku pulang ke pangkal jalan adalah~~

Cekidaut~~.

Kak Rynn n Abam Amin.

Mereka telah di Ijab dan Qabulkan pada 5.2.2012 bersamaan hari ahad yang lepas Di felda Pemanis 1, Segamat Johor. (Tapi kak, kenapa jalan umah ko ngala Rompin ha??). Ngeee~~ Tahniah Kak!! Semoga abam askar itu boleh menjaga akak dengan baiknya. Ingat tu abam amin!! :)

Selepas itu, aku pun teringat la kembali masa2 masih Satu opis ngan akak nih kat MSWPKL. Beliau seorang kakak yang sangat giler2, tapi sgt caring, haaaa~~ Nak terangkan pon tak tawu... Kena lepak pekena mee bandong kat Sungai Buloh dulu r, baru tawu cane kekdahnyer perangai akak nih. Hahahaha~~

Beliau yang tgh baring kat paha Kak Zana tuh.
See?? Gambo nih di amik setahun yang lepas, Lau kome nak tawu, nih masa Tazkirah mingguan hari Jumaat MSWPKL. Tazkirah nih padahal orang-orang dok skema dengar ceramah, beliau buleh macam ni kan?? Hahahaha~~ Songet tol.

Pikir-pikir balik, kawen dah akak aku sorang. Hahahaha~~ Beres.. Setelah melihat2 sekitar majlis beliau, aku pon blah untuk balik ke pangkuan keluarga di JB. Hahaha~~ 

Abis da citer.. pikir nak wat citer ape plak. Banyak aku nak hapdet arinih.

Note :: MSWPKL = Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Bebantal Air Pon Nak Kawen!! Hahaha!!

Budak Degil

No comments: