Tuesday, May 24, 2011

Gelisah

Hari ni aku resah gelisah giler.... Tatau nape... Tapi aku cam tau kenapa... Hahaha... Senget kan aku?? Memang biol.. ngeh ngeh ngeh.

Mungkin sebab utama adalah besanya pada tarikh hari ini, aku akan merancang sesuatu dan aku akan bz untuk menjayakan sesuatu.. Hahahaha.... Namun itu cuma hanya tinggal kenangan je kot, sebab dah dua tahun apa yang aku ciap n rancangkan tak berjalan, sebabnye?? Bio la aku jek tawu.. Ngeh ngeh ngeh...

Jadi bermulanya tahun nih, aku rasa, aku gelish sebab tade da rasa berdebar-debar, rasa excited teramat sangat, dan rasa yang pernah menDub Dab kan jiwa aku.. hehehehe...

Perancangan aku malam nih? Ntah. Tido je kot, Aku da tanak da sakitkan hati sendiri. Hahaha... Kata orang lau sampai 3 kali, suwey.. jadi biarlah perkara tersebut terjadi hanya sampai tahap Dua sahaja, hohohoho.... Lau sampai tahap Dewa?? mandi bunga 7 kaler swanch Stabilo la aku... hahahahaha~~

Kenapa aku melalut? Hei Tipah! Sukati haku la... Hahahaha... Ko marah? Da tuh? nak aku pujuk?? Tak dapat Jeppp... Hehehehe.... orang kalau merajuk dengan aku, aku nasihat kan satu jerk kepada individu tersebut. Camni ha aku cakap "Gi la Ijok!"... huahuahuahua~~~ (Giler tade perasaan kan?).

Aku ta penah citer kat korang kan Sape aku? Mana asal usul?? Hahaha...
Mood Na citer ada, tapi sebab tajuk ta kena, So aku tanak kena gelak, aku akan buat post lain bertajuk pasal diri aku okeh?? lalalala~~

Bebantal Air Datang 'Sesungut'.

Budak Degil

10 comments:

inaWzays heLas said...

aku tahu ape, dan kenangan tak boleh lupa mase kat poly dulu...best sgt malam tu weh...rindu gak time tu..huhuuu

Hustler said...

Hahahaha~~~ Ssshhhh~~ Hehehe.. tu je termampu aku wat.. tuh la sekali.. next tawon da tade da.. sgt2 cedey... tawon nih, mmg aku ta wat pape la gamaknyer..

Miss Tasantek said...

lek der. kau jangan ingatlah perkara musibat yang menyemak2 dalam sejarah idup kau. kenangan is kenangan, takkan boleh kau putar balik. yang ada sekarang kuatkan semangat teruskan kumpul duit belikan aku stroller :)

Hustler said...

Kak Long :: Hahahaha... tade lah... betul la kenangan is kenangan, tapi kenangan takan boleh ilang kan?? hahaha... juz teringat.. cam muhasabah diri jugak.. ngeh ngeh ngeh... Stroller?? agak2 anak ko kembo ke tak?? hahaha~~

tat!n said...

hmm,aku pn masih ingat kerana berada di tempat kejadian.. :p dgn hujan yg lebat itu..hahahaha

Hustler said...

Taty : Eh?? Hahaha~~ Nape aku cam blur??? Hahahah~~

tat!n said...

blur ke?haku plak jd blur ni.hahaha

Hustler said...

Taty : Hampunnn... Aku hampir terlupa yang ko salah sorang ahlil korupsi aku dalam menjayakan subahat tuh.. Hahaha... Aku da igt!! Ampunnnn~~

tat!n said...

bengong la ko ni,haha.byk mkn semut! :p

Hustler said...

Tatin :: Hampuunn... Hehehe... siyes.. terlupa detik aku lantik ko jadik ahlik komplot, padahal ko org penting kan?? adehh.. ampun ya buk... gimana bisa jadi begini?? Aku ase aku byk mkn kelkatu la tin.. hehehehe