Monday, May 9, 2011

Jodoh?? Mak Merajuk?? Selamat Hari Ibu Mak!!!

Hahahaha~~ Jumpe kembalik!! Aku tade mood na rehat, dan aku tade mood na wat kije.. hohohoho... boleh ke camtuh?? By Da way, na cerita masa Hari Buruh Minggu Lepas, Lepasnyer lagik.. Ngeh ngeh ngeh, Haku balik dari hopis, tengok2, Budak umah da tade.. Roger2, sumer gitau balik kampung, haku pon hape lagik lah, try roger2, member2 lepak, Mereka2 pon tade!!!. Dengan langkah drastik, haku pon hape lagik, bungkus kain baju, trus mau balik JB jugak.. Kihkihkih. Na jadikan cerita, keluar la haku ke Jalan besar, dan sampai ke Greenwood utk isi minyak, Giler bapok Jem der kat sanun, Sejam setengah haku dok dalam kereta yang tak bergerak!!!

Dengan hati yang panas, haku patah balik, then start moto, hahahaha!! hape yang ade kat dalam keter, aku tindan kat seat belakagn moto, siyes cam pakistan jual karpet, ngeh ngeh ngeh, bezanyer, aku kurang hensem sedikit dari mereka2 itu... kihkihkhikih.

Haku pon meneruskan perjalanan ke JB dengan berbekalkan moto yang berkuasa 12 Kuasa Kibas Betina. Hahahaha!! Giler jem wa cakap lu na kuo KL. Kereta berturut2 sampai la aku tiba di Batu Pahat. Baru la lengang cikit pemandangan maa haku dengan kereta-kereta nih, Jauh kan?? Lau aku nek keta, mau Subuh pon aku tak sampai lagik. Ecely sebelum aku masuk rumah lepas balik kije, mak aku call, kata katne, n balik tak?? haku dengan selamber, cakap tak balik lah, n baru jerk sampai umah.. Hehehe.. Makna kata, aku balik ke Jb tanpa beritahu kepada mak haku.. ngeh ngeh ngeh. Tibe Di bawah rumah aku jam 01.38 pagi. Sumpah gegel2 aku bawak moto time tgh pagi camnih, cejuk der...

Sampai atas, sumer da tido, aku roger adik aku sorang, mujur ade yang ta tido tahap kerbau kena semelih, masih lagik waras hendaknya. Beliau la yang bukak kan haku pintu umah.. Ngeh ngeh ngeh. Then Aku tido la... Besok pagi?? Kompom kena bebel ngan mak haku Subuh2!! Hahahaha!! Mak haku terjaga sebab dengar alarm henpon aku. Die tgk depan tb, aku baiiiikkk punyer landing tido!! terus beliau kejut haku soal siasat, biler balik, naik apa, dengan sape, baut apa balik, bla... bla... bla...

Okeh masuk bab tajuk, mak haku cerita la yang besh fren mak aku ade dtg umah, anak beliau pon, besh fren haku gak, ngeh ngeh ngeh. Mak haku cakap, die cerita, anak die ritu turun Kl, ade jumpe aku tak? Aku cakap ada la, ciap lepak same2 lagik.. neh ngeh ngeh. Mak aku tanya beliau turun KL watper? Aku kan bendul? cakap jerk la, beliau dating.. hehehe (mahap Tok). crite punyer cerite, mak aku pon tanyer la, "tuh same2 la dating tuh?". Hahahah!! haku pon cakap la, tade la, aku jumpe Atok jerk (nama Beshfren aku). Jumpe dengan Lily (kawan masa aku sekolah menengah dulu, Nama betul Fadly). Kemudian mak haku ceriete le, yang kawan mak haku cakap, aku simpan rahsia aku dengan besh fren haku nih complete set, ciap cakap lagik haku bercintan ngan sape, Dulu ngan orang jauh, pastu orang jauh tak jadi, sekarang dengan orang dekat~~

Sumpah!!! Haku terus tergelak besar!! Hahahaha!!! (dalam hati aku pk balik, Sape lak orang dekat tuh? Setau aku, aku da cakap kat beliau, aku tak kapel ngan sape2.) Mak haku lak tibe2 wat muke, haku gelakkan jerk. tapi, Biler haku balik semula ke KL, baru haku sedar, yang mak haku tacing ngan haku ropernyer. Aku terngiang2 ayat mak aku "Alah.. lau nak cerita, mak dengar, lau tanak cerita, lantak kau lah". Erkk?? betul ke mak haku tacing eh?? Adeh.... Cane na wat nih???

Mak, lau mak na tau, anak mak nih mmg tade simpan rahsia apa-apa pon ngan mak. Sebab memang abang da tade sape-sape dah.. Hohohoho... Awek dulu? (mak aku tau kot aku kapel dengan beliau dulu, even aku ta cakap pape). Dah dua tahun mak, kami tade pape. Bulan 5 nih, genap la dua tahun sebulan.. Hehehehe... Mintak mahap la mak, siyes saya tak sanggup na beritahu yang kami dah lama bercerai. Lau mak tanya2 tuh, n abang cakap Beliau malik kampung ke, beliau kursus ke, atau pape halasan, ecely, tuh taram jerk, ade yang bertul, dan ada yang rekaan. Mintak mahap ye mak?? Abang malas na Pikir2 dah, dan lau mak nak tau, siyes, abang da selesa da idop single, lau mak nengok abang selalu men mesej tuh, ketahuilah mak, bahawasanya, anak mu ini sedang berbalasbalas komen dekat pesbuk pakai henpon, ngeh ngeh ngeh.

Tiada lagi cintan-cintan dah. Heheheeh... Dan abang mintak mahap la kat mak, lau mak terasa hati dengan kenyataan kawan mak tuh, yang boleh abang cakapkan, sekarang memang abang free, tade terikat dengan sape-sape, and kenyataan makcik tuh jugak, sebenarnya abang pon tatau siapa yang beliau maksudkan. mak jangan tacing-tacing okeh?? Lau ada la awek lain yang nak kat abang, Kompom abang bawak balik umah, and tak sorok-sorok lagik dah ngan mak, hehehehe... Mintak mahap andai mak tertacing okeh?? Selamat Hari Ibu~~ Lalalalala~~~

Sekarang semuanya dah jelas kan?? Hehehehe... Cinta hati aku hanyalah Dua menatang yang aku bela selama nih, Seko nama JKR, seko lagik nama WTA. Haku sayang dua-dua nih, Ngeh ngeh ngeh... Lau korang nak berkenalan ngan chenta-chenta hati aku nih, marilah, kiter set time, then kite jenjalan... Ngeh ngeh ngeh..

P/S Ade sape-sape nak isi borang tak?? Huahuhauhauhau!!!!!



Bebantal Air reveal cerita

Budak Degil

4 comments:

miszxurynne said...

borang online ada tak?? ke kene gi shah alam hamek??

Hustler said...

Lau boleh call before attend la.. senang nak wat interview.. lalala~~~

Maya Dhira said...

ehem...soryla aku xsempat nk isi la whahahhahahhahahha

Hustler said...

Maya : Hahaha!! jangan!! Jangan!! Nanti itu Mr. FB Cari gue.. ngeh ngeh ngeh