Monday, May 30, 2011

Papan Kenyataan?? Apakah??

Kenapa?? tak percaya?? Giler tak tenang aku dibuatnyer. Menderu Line tipon aku. Kejap-kejap bunyi mesej. kejap-kejap orang call. Hahaha. Byk dari silent reader la kan?? Hahaha.. ok guys. Ini adalah penerangan untuk korang. Hope lepas nih jelas dan nyata hokeh??

Berdasarkan kisah ini, ramai yang telah tersalah hanggap la kira nyer. Ramai jugak yang berkecil hati kekdahnyer. Ayat ala-ala tacing camni mudah kedengaran, contohnyer : "Ye la kan, orang tuh dah bahagia, patot susah beno nak ajak lepak~", " Weh3!! Ko....~~ Diam-diam je kan? Kenal kan la dengan kitorang, sape weh? sape weh?", " Oit3!! Ko tanak ke kenalkan kat kami nih ahlil baru? Sape weh? Kami kenal tak?" dan " Pergh!! Giler player ko Nas!! Sekali 3! Sape weh? Ade gambo? Meh la kita kongsi kegembiraan". Ayat-ayat di atas selalunya datang dari mereka-mereka yang rapat dan mungkin minat nak tau gosip aku. Ahakz!! Gosip eh?( Lu perasan hartis la beb!!)

Okeh ingin di bentangkan di sini, Sesungguhnya mereka-mereka itu adalah orang yang aku minat sahaja. Memang la kami kenal antara satu sama lain. Cuma mungkin tak seperti yang kome da mikeme-mikeme sumer anggap kot? Setiap dari satu dari mereka tidak pernah antara kami berbalas-balas mesej lebih dari 5 kali. Sebab? Aku sendiri kot yang akan tibe-tibe senyap sebab malas nak taip mesej. Hahahaha... Apatah lagik untuk kami berbual panjang melalui kaedah yang biasanya dipanggil bergayut melalui telefon. Jadinya lebih afdal la jika aku selitkan sekali, TIDAK PERNAH antara kami keluar bersama-sama, together-gether, berdua-duaan. Haaaa... Cukup jelas.

Sekali lagik hope korang paham eh? Siyes aku juz minat. Tade lagik feeling-feeling antara kami. Bercakap kat tipon pon tak pernah der. Hehehe... Aku tahu kome-kome dan mikeme-mikeme sumer teringin tengok aku bersharing-sharing, dan bertogether-gether. Don wory hokeh? Sampai masa, if ada yang betul-betul nakkan aku, aku akan kenal-kenal kat korang eh?? Jangan la riso kengkawan sumer. Bagi aku masa untuk lepak-lepak dan men giler bak kata budak-budak senget A.K.A Geng Hi Skul Aku, Hahahaha..

Okeh Kengkawan. Semoga korang dapat isim-isim yang telah aku masukkan tadik. Hehehe.. Renung-renungkan, dan selamat beramal (^_^). (sumpah tak kena nasehat dengan entry, Ahakz!).

Bebantal Air Mintak Mahap Latok!!

Budak Degil

No comments: