Friday, June 17, 2011

~Betul Ke? Betul Ke?~

KALAU POMPUAN KATA KAT LELAKI


 
1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek.
Maknanya : Dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!


2)Kalau pompuan kata : Tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : Sape kata aku tak kisah?


3)Kalau pompuan kata : Kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je
Maknanya : Aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..


4)Kalau pompuan kata : Eh....u call ekk?i tak de receive call dari u pun...
Maknanya : Memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap


5)Kalau pompuan kata : Lain kali je la kita keluar,I bz la sekarang ni...nanti I free I call U ,kay?
Maknanya : Aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke?


6)Kalau pompuan kata : I sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya : Sape kata aku tak memilih....please. . kalo nak makan pun harap aku belanja,boleh blah la...


7)Kalau pompuan kata : I tak kisah penampilan U macamana pun
Maknanya : Ya Rabbi! selekehnya pak we aku...


8)Kalau pompuan kata : Lain kali kita keluar lagi ekk? I kena balik balik cepat la...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...


9)Kalau pompuan kata : Saya suka lelaki yg mcm ni... mcm tu..bla...bla...bla...
Maknanya : Excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so.. paham2 sendiri la!


10)Kalau pompuan kata : U keje kat mana?as what?
Maknanya : Kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...





Bebantal Air Berfikir Dikala Ke'kompius'an
Budak Degil


4 comments:

Pupel Liyana said...

bantal jangan bawa ke mati

Hustler said...

Memang la Masitah weh, Sebab kain kapan jek yang bawak ke mati~~

tat!n said...

wey da taleh pakai da ayat tu,heehhee

Hustler said...

Taty :: Bagi sebab nape taleh pakai??