Monday, June 20, 2011

~ Saya Mesti Pilley!!~


Dua hari yang aku lalui sepanjang sabtu dan ahad semalam byk telah bagi aku sedikit dan sebanyak pembelajaran. Even mungkin tak sebesar perubahan yang akan aku lakukan, tapi, yup, ia dapat menyedarkan aku.. hehehehe

Semalam, berchit chat bersama seorang yang lama gak la aku kenal, cuma baru jek berkongsi-kongsi cerita. Hahahaah.. Aku tak sangka beliau sangat matang dalam hidup beliau. Banyak input dan teguran yang telah diberikan oleh beliau.

Yup!! Aku menerima teguran, hahaha!!
Sebab?? Aku telah mencabar beliau utk mentafsirkan sifat-sifat aku yang beliau Nampak. Oooo Yeahh!! Beliau telah menafsirkan 95% betul keseluruhan. Giler r. Serta merta aku menjadi respek kepada beliau.

Dan! Beliau telah menyifatkan aku sebagai seorang yang terlalu lurus! (yang mana aku ecely ta berapa setuju la, ciap bertekak2.. hahaha.. boleh eh camtuh?)

Tapi setelah beliau menerangkan panjang lebar. Aku terus setuju. Yup, semua point yang beliau hujahkan sangat-sangat bertepatan dan terkena batang hidung aku. (hamikk!! Nak berhujah lagik, tapi ko? Kantoi!)

Ermm.. Anyway, thanx to you. Lau tak kerana kamu, aku takkan tahu apakah langkah yang patut aku ambil bagi meneruskan hidup aku sekarang ni. Yup! Aku perlukan panduan. Dan yes, dengan bantuan kamu, aku Nampak panduan itu. Thanx so much.

Ermmm… even beliau lebih muda dari aku, tapi ternyata beliau sangat-sangat matang melebihi pemikiran beliau-beliau yang lebih tua dari aku. Yang aku tak puas hati, beliau telah melabelkan aku sebgai Nerd!! Huh!! Aku bukan nerd okeh?? Nerd baik tawu?? Saya seorang yang Degil dan Nakal!!

 Adakah aku kelihatan seperti ini??

Ataupun seperti ini??

Kawan-kawan, sila komen?? Hukhukhuk~~

Bebantal Air Nerd??

Budak Degil

No comments: