Monday, September 26, 2011

Berjumpa, Terjumpa, Menjumpai nye pun Adoy~~~

Adoi~~ Ape la member aku nih, siyes demm lama tak jumpe since skul menengah, lama tak dengar cerita. Sampai ke Sarawak citernyer yang last aku dengar. Aleh2 jumpe balik, Kije kat Rasamas AlaMakAnda Putrajaya. Hahaha. Ajak la minum2 sumer lepas beliau bekerja. Byk giler story yang kami kongsikan tatkala kami berjauhan dan tiada lagi contek mengkontek antara kami (hancus bahasa weh. Patut la BM aku tett!! Hahaha!!)
Nak lagik besh, beliau menceritakan yang beliau dah dua kali bercintan secara serius dan telah ditinggalkan sebanyak dua kali, juga secara serius. Hahaha.. Pit~~Pit~~ Cian ko... Sadis jugak cerita ko kan?? 

Tapi yang paling aku suke, beliau telah bagi aku ni ::

Most women set to try to change a man. And when they have changed him, they do not like him.
- Marlene Dietrich.

 Hahaha... Camtu la kekdahnyer perkara yang berlaku kepada beliau nih. Cian gamaknyer. Tape pit, aku sedia menemani kamu sementelahan aku masih menetap di Putrajaya. (Cam tak lama jek kekdahnyer aku dok kat Putrajaya nih. Hahaha~~ Selamat Tinggal Putrajaya~~)

P/S :: Kepada awek2 single, kawan aku nih telah ke'single'an. Mau?? Mesej suda.. Tade Nombor tipon?? Padan muke, sape suh tanak ngorat aku. Lalalala~~

Bebantal Air Berkongsi Celuuppp~~ 

Budak Degil

No comments: