Monday, September 12, 2011

Dua Tiga Kucen Berlari, Mana Nak Sama Si Kucen Garfield (Nyanyi kena macam lagu citer Cili Padi yang ada Cikgu Jaafar tuh)

Jika Kau bercinta lagi
cintalah sepenuhnya
jika kau bercinta lagi
jagalah kau hatinya

engkau yang memilihnya
tanpa memikirkan tentang diriku
kini ku hanya dapat berdoa
agar berbahagia kau disampingnya

Jika Kau bercinta lagi
cintalah sepenuhnya
jika kau bercinta lagi
jagalah kau hatinya

aku tak dapat menghalang
engkau punya kemahuan sendiri
biarku hidup hanya mengenang
peristiwa yang tak dapat ku lupa

kini aku hanya dapat berdoa
agar berbahagia kau disampingnya
selamat tinggal
aku mengundurkan diri

Hakak kat hopis aku bagi aku lagu nih, hahahah.. senget tol. Maceh kak~~ Kang lau ada jodoh, hakak don wory hokeh?? Mesti la hakak saya jemput dtg ke majlis itu. Ngeh ngeh ngeh.

Biler dah layan lagu olskul nih, kompom2 la terkenang kan?? Kome ingat aku ape?? Tade memory?? Baekk cikit.. Baru nih rayer pon, kawan-kawan skul rendah aku telah beri gelaran kat aku 'Arkib Bergerak'.
Hahahah.. siot tol.. sebab nyer, aku mengingati hampir semua kejadian sepanjang aku bersekolah rendah, dari darjah satu hingga darjah enam. 11 tahun punya peristiwa tuh der. Hahahaha...

Masih ingat feeling2 berdebar la kunun setiap kali menatap wajahmu. Ades... "Chenta itu bukan untuk dimiliki, tapi untuk dihargai". Quote ni mungkin adalah sebagai penguat kepada emosi aku yang pernah bercelaru gegiler punyer satu ketika dulu. Yup. Kalau dah usaha macam mana pun, tapi anda hanya bertepuk sebelah tangan, makna kata tiada rezeki anda.

Kata abg angkat aku, '1st love takkan kekal'. Tapi dia sniri kawen ngan 1st love dia. Cane?? Hahahaha... Tuh yang masa beliau nikah tuh, aku dok gelak kat beliau. Hahahaha. Kena la sedas lepas nikah, hakhakhak... Mahap Kanda, Saya hanya teringat ayat kanda masa kanda tengah marahkan bini kanda dulu. Wekk!!!

Ok wut?? Lau aku tak berchenta dulu, mungkin aku takkan tawu ape itu chenta kan?? Hahahaha. Syok wo.. Gaduh2 kunun, Pujuk2 kunun, Pastu Tacing2 Kunun. Kadang Takde sebab pon leh tacing. Pelik kan masa Berchenta?? Ngeh ngeh ngeh.. Setuju tak?? Setuju tak??

Hehehehe.. hidup tak selalunya indah.. nak indah jek, dok surga la kan?? Biler dah rasa macam-macam perasaan, baru lah cukup rencah dalam idop. Biler dah cukup rencah, kompom la kome2 akan lagik 'membesar' kan?? ngeh ngeh ngeh..

Oraitt.. Sekarang Mood fixing my Broken Heart. Frust2 pon, bukan aku leh rembat Ila Damiaa jadik awek aku kan?? Hahahaha... Eh??

Bos udah seru.. Nak ciapkan Grounds beliau jap. Daa~~



Bebantal Air tibe-tibe terkenangkan

Budak Degil

No comments: