Friday, October 14, 2011

Atom! Atom! Atom! Atom! Atom!

Wa malam tadik pergi ke pusat penontonan cerita setelah dipaksa oleh sorang Err.. Err.. Camne nak sakap eh?? Kire cam ala2 skendel la... Lau aku sakap bukan pon, korang sakap aku tanak ngaku kan?? So aku sakap jek la skendel even bukan. HAhahahaha

Aku mula dah penat. Takmo nak kuo2 dah, tapi dah beriya nak amik aku kuo sumer... Tinggal turun rumah n jadi pak supir A.K.A driver jek la kan?? So ikut jek la... Ok la... janji aku tak perlu ke rumah beliau. Sukup.

Sampai sana, tiket sumer dah tersedia. Pantas tol dak nih wat kije Ntah bile2 ntah dia beli. Tgk citer nih.

Citer nih la kekdahnyer. Real Steel.
Ni watak Utama yang bukan orang. Comel but lau tawu asalnya dari Junkyard.

Nih da nak abes muvee. Tapi memang lawak time nih, aku gelak gegiler. Hahahahaha....

Not bad la citer... Keseluruhan, aku suke.. Hehehehe... Lagi2 org belanja. Hahahaha.. buleh tak macam tuh? Thanx To You.. Ngeh ngeh ngeh.
Korang jgn luper tgk citer ni. Ada mesej tersembunyi dalam citer tuh. Ada part cedey yang mmg meruntun jiwa raga dan bakul. Hehehehehe...

Dah. Nak borak2 ngan skendel. Sebok kol tanya mana nak carik Robot Atom nih Kat Mesia.

Bebantal Air Suke Robot2

Budak Degil

2 comments:

Anonymous said...

Dah lamaaaaaaaaaaaaa x jejak panggung huhuhu tatau ada cite baru

Hustler said...

Jiejah Gorjes :: Hehehehe... Lama jugak tak tgk, tapi sebab ada org yang paksa, so terpaksa la rela kan... lagi pun full support. Hahahaha.. Jom2!! kita tgk wayang sensama... Lalalalaala