Monday, October 17, 2011

Kejutan!!!! T'Anjat Boboi!!!!!

Nampak cedap kan?? Bukan nampak sahaja, rasa Pon Cedap.

Sabtu, 15/10/2011  Jam 08.30 pagi.


SMS

Tutt :: Salam, abg, watpe? Dah mangun?
Aku :: Tak Balas.


Call

Tutt :: Assalamu'alaikum! Tak bangun lagi ke?
Aku :: Dah~~
Tutt :: Kenapa Sore len?
Aku :: Tade pape. Fenin Cikit.
Tutt :: Org dtg umah abg kejap lagi.


10 Minit Kendian.

Dum dam dum dam!! (giler ganas budak nih ketuk pintu umah)

Tutt :: Abang!! Demam ke?? Kenapa tak sakap?? Belasah kang!! (sambil bagi flying kiss? Eh shilap, Fying Kick sedas).
Aku :: Errmm..

Tutt :: Takpe2, Org datang lagi, Bawak ubat ngan Cistat.

20 Minit Kendian.

Selepas Pintu dibuka akibat kembali digendang.
Tutt :: Nah!! Amik air suam skang, makan.
Aku :: Nanti la.
Tutt :: Ahh!! (masuk dalam umah, amik air)
Aku :: Oit2.. kuo la, kang kena tangkap kang.
Tutt :: Makan ubat skang.
Aku :: (makan ubat) Babun, ubat hape ntah, giler pahit!!!

Tutt :: Nah, Cistat. Tengah hari jgn gi mana-mana. Org Belikan Mc D.
Aku :: (Gelak). Giler ke org demam makan Mc D?
Tutt :: (Dush!!) Diam la, dah tak pandai masak, nak wat camne!!

Ok.. Babai (setelah 'budak tadi blah).

Kembali Bergulung-gulung dalam comforter kesayangan berwarna ijau.

Nota perut :: Cistat ini sgt cedap. Atas Beribiru, Kiri, Cekelat, Kanan, Beripenyedutminuman.


Bebantal Air Tensen.

Budak Degil

11 comments:

LiaNa YuSoF said...

sooo sweet.. hehehe..

Hustler said...

Lily :: Ecely Cheese Kek tuh tak la sweet mana, ada rasa masam2 cikit. Tapi boleh la. Cedap jugak la.

Cik MeRaH JamBu said...

bebuntal tu bukan cheese kek nak..tu cheese tart...adehai.. ish3

Hustler said...

CMJ :: Hahahaha.. aku pedulik hape salah, aku makan jek, bukan tawu nama pon.. kihkihkih... Cedap rupenyer cis nih eh?? aku igt ase dia macam susu... hahahaah....

Hustler said...
This comment has been removed by the author.
Cik MeRaH JamBu said...

hagak2la post dabel..hahahaa ko da betulkan kan..lepas aku tgo..keh3 rasanye mmg sedap..cheese tu kan mmg asl dari susu..hohoh

Hustler said...

CMJ :: Hahahahahah... aku betulkan baru ko tego.. hahahahaha... (buleht ak macam tuh?)

Hahahah.. aku penah makan cheese yang rasanya macam susu... tuh yang aku tak suka cheese, nih aku makan, cedap lak, tade rasa susu... ngeh ngeh ngeh

ctpujie said...

alololo suwet nyer gelpren ko..hehehe..nak jgk gelpren camtuh..eh,boipren..hahaha..

Hustler said...

Mamabetty :: Ahakz!! FYI, beliau bukan gelpren. Ahakz! Ntah sape2 ntah. Sebok jek. Ta caye tanya ngan Cik Merah JAmbu. Kihkihkih...

ctpujie said...

alamak! bukan gelpren ker? apasal suwettt semacam jerk mcm tuh..pelik ak..hohoho..untonglah ado org sayanggg..

Hustler said...

Mamabetty :: HAhahahaha!! tidak saaaama sekali, tak juga dua atau tiga kali.. ngeh ngh ngeh.... Ntah beliau tuh.. silap pandang kot.. ase2 nyer tak penah anto santu lagi kat beliau.. Lalalalala~~~ Sayang ke?? sik men sepak2, tumbuk2 jek.. Cis... nasib la beliau kecit, lau beso, den balas balik... kihkihkih