Tuesday, October 25, 2011

Fwahhh!!! Ho Lenga!!!

Ish2.... Sonok Usha2 pesbuk kengkawan. Ramai tol yang telah melangsungkan pertunangan mahupun perkahwinan. Hahahahaha..

Alhamdulillah... Gumbira tgk rakan2 juga bergumbira. Tapi sik kena bahan la kan?? Biler gi ke majlis2 diorang. Kena la hadap. Hahahaha!! Termasuk la penganten2 sekali. Penganten bahan den?? HAhaha.. Tarahal. Diorang raja dalam itu hari.
(paham tak aku sakap bebelit?)

Aku?? Hahahaha.. Merancang? Rancang dah, tapi tak sampai lagi seruannyer. tak gitu kekdahnyer kan?? Kihkihkikhi.

Skang merancang untuk... Err.. Err.. Err.. HAhahaha!! Rancangan Tanah Felda. Boleh gitu?? Huahuahuahuahau!!!!

Merancang untuk diri sendiri sahaja sekarang ini. Huhahuha dengan rakan2 sejenis. Makna kata rakan2 sekolah den la! Cis!! Igt den Songsang ke?? Huh!!

Erm.. Ape boleh bikin. KetentuanNya kita tak boleh nak lawan. Cuba? dah cuba. Usaha? Dah usaha. Tinggal Ati jek la tak berapa nak kuat kot?. Yela. Asik melihat sahaja. Then Ati Dub dab dub dab dub dab. Luka balik... Pujuk2 ati. Camtu lagik jadiknyer.

Tak salahkan orang lain. Diri sendiri bukan yang terbaik kan? Jadik?? Jadilah yang terbaik, maka orang akan lebih menghargai kamu.

Pe celoooppp??!! Hahahah!! Saja mentazkirahkan dirik snirik. Citer sok mau gi Genting, tapi tak jadik pulak. Cam nak naik jugak la. Tapi mau rider jek. Amacam kengkawan?? Bran mau folo? Kita rider pelan2 sudah. Bukan mau jadik cam sang Rider Superbike. Ngeh ngeh ngeh ngeh.

Sape2 mau folo roger ini malam okeh? Wa kasik tunggu dekat Gombak. Igt mau sarap sana la. Dah lama tak sarap nasi lemak cedap. Kihkihkih (^_^).

P/S :: Malam nih sapa mau folo wa round mesia gitawu okeh? PD-Jengka-Kuantan-UiTM Terengganu-Kuala Lipis. Pagi2 Baru nek Genting.

Bebantal Air Memikirkan Aktiviti Di Kala Deepavali

Budak Degil

9 comments:

cendawanpink said...

KO BILE NAK KAWENNNN??LALALALALAAAA.. :D

hehee..bkn ko sok g beraye ke wehh..ape hal g genting..hik3..

Hustler said...

Hahahahaha!!! balas komen nampak?? Hahahahaha!!!

Aku tak rasa sok.. tak sempat nak pose.. Lalalalala~~ Jom?? Mau folo??

mamabetty! said...

eh,,mawi besok xg batu caves ker? hahaha..merayau yola kojo ko..hati2rider tuh..ko tgok Marco Simoncelli tuh cian dia..wuwuwu

Hustler said...

Mamabetty A.K.A Akak Jujie :: Hahahaha.. sejak bile pulak org raya Deepavali gi kat BAtu Caves?? Ko salah perayaan nih.. Hahahahaha... MArco Simoncelli tuh derhaka ngan aku, aku dah sakap dah, pakai helmet apollo, eh, tak, nak pakai jugak helmet yang kunun2 nampak macho.. tuh yang berderai helmet uh... (boleh tak sakap macam ni??)

mamabetty! said...

eh..cilap perayaan la..kahkahkah..derhaka la sgt..si Simoncelli tuh da la kacak! cian dia kan..xfasal2..

tat!n said...

mawi ko pegi jgk genting?hahaha.g ngn sape je wey..

Hustler said...

Pujie :: HAhahahaha... kacak tak menjamin terel bawak moto.. KAn? kan? kan? setuju tak?

Tati :: Jadik, aku pergi lepas aku balik dari Kuala Lipis. Sorang2 jek. Tu pun aku nek moto weh.

tat!n said...

hujan x weh mase kt sane??ko sorang2 pn buleh an g sane..pe ko bwt kt sane??hahahahahha

Hustler said...

Tak ujan pon weh... KAt bawha jek ujan, nek atas, cejuk2 angin sepoi2 bahasa.. yang besh, kabus la lite2.

Aku tak watpe pong, lepak tepi jalan, sando atas moto, berangan... Hahahahaha!!