Monday, April 16, 2012

Aku Memang Suka Bila Keadaan Macam Ni~~ :)

Haaaa.... nampak??? Perubahan?? Aku skang kena positip jek... jangan negatip2.... Sebab biler aku berpikiran negatip, aku akan Makin tensen, dan aku kan jadik macam kura2 yang terkehilangan kepalanya. Cis!!!

Ari nih aku gi kije ngan mud girang riang ria cornflakes untuk berkhidmat ngan bosh aku yang aku dah mula sukai itu.

Tup2!! Jam 8.30 pagik tadik, aku dapat panggilan tipon, Suh aku transfer ke Mahkamah Tinggi A.K.A High Court. (HC).

Tak nyempat2!! Dan dan tuh gak suh gi. Aku soal satu jek.
"Mana arahan transfer saya? Ape saya nak sakap ngan bosh saya nih kang??"

Jawapan??
"U ikut je boleh tak?? Jangan banyak soal, awak ni, bermasalah betol"

Ha?? Aku bermasalah?? Cis.... Tanya jek kot?? punya la aku bersopan santun dan berhemah. Dia kata aku pekerja bermasalah??

Ko nampaknyer bagi aku masalah nih. Kejap lagik mmg ko bermasalah lah kekdahnyer ngan aku. Argghhh!! Aku kena tuko bosh lagik!!!

P/S :: Sudahnyer, entry aku tetap negatip kan?? Wakakaka!! Hampeh tol!!

P/S II :: Inilah kuasa orang2 besar.
(sambil TDDMKA)
*Tangan Di Dada Mata Ke Atas

Bebantal Air Dalam Dilema.

Budak Degil

16 comments:

sue. said...

siapa tu...suka2 bilang orang bermasalah...amboiii...

Hustler said...

Sue :: Hahahahaha... pegawai yang merasakan diri beliau JUSA.. wakakakaka

Pupel Liyana said...

JUSA je kot haha

LiaNa YuSoF said...

eee.. xde budi bahasa punya orang... cam hampeh!

(aku marahkan bagi pihak ko mawi.. hahahaha...)

Hustler said...

Mak Andam : Beliau hanya seorang 32 okeh?? Hahahaha

Lia :: Hahahaha.. tamo geram2... aku dah luper dah perkara tuh... bio kan jek la beliau... ngee...

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

ehem2..tamo2 geram ye lia...hikhik..

Cik TTK said...

betul tu lia...tamo geram2 k..

(celet sikit tima..hihihi)

Hustler said...

Timah n Yan :: Hampeh tol la korang nih... cis!!

LiaNa YuSoF said...

aku rasa diorang ni berpakat nak kena kan kita la mawi... cis3!! xpe2.. ada ubi ada batas, tapi kalau ada ubi, bak sikit kat aku.. tentiba teringin nak makan ubi rebus cicah smbal tumis ikan bilis... huhu.. sedapnya...

Hustler said...

Tuh la..... ada ubi, ada batas... tapi lau goreng ubi ngan bawang pon cam nikmat jugak... pergh!! makan panas2... eh??

LiaNa YuSoF said...

jgn lupe letak daun kari sikit, bg wangi.. pastu wajib ada kopi.. wallah!! wahahaha... adoi, pikir mkn xsudah... hahaha.. eh, da lari topik ea? kih3..

Hustler said...

Woi lia!! mana ko tawu resepi tuh??? ciap kopi bagai?? Cis!!! Tapi mmg mabeles lah... kopi panas pulak tuh... aummmm!!!

LiaNa YuSoF said...

tu resepi mak aku ler.....

Hustler said...

Mesti mak ko tiru mak aku... Hahahaha!!!

Niesa Hamdan said...

mawi mawi mawi.. nak tanye la. dah berape byk tempat ko kene transfer ek? berapa bos dah ko berkhidmat?? dasyat betol. berebut-rebut org nk ko ek. kihkihkih

Hustler said...

Niesa :: Hahahahaha.. Amacam?? rare kan??? aku dah benti pindah umah, tak benti pindah tempat kije plak.. alaaaahai.... LAu dikira2.... dekat 4 bos dah nih..... Hahahahaha