Wednesday, April 4, 2012

Antara Buah Pinang Dengan Sentil Tembakau

Cak!! Assalamu'alaikum!!

Bertemu lagi  kiter.. Hahaha.. Tajuk?? Mesti la rare.. wakakaka... Aku terasa nak berkongsi la pembaca-pembaca semua. Ini adalah ape yang aku lihat dan baca.

Ini perkongsian bukan untuk membabitkan mana-mana pihak, bukan juga nak 'tapau' org tuh, nak 'tapau' org nih. Cuma nak sama-sama berkongsi ilmu.

Saksikan~~


Semoga yang baik dapat kita ikut, dan yang buruk itu dapat kita perbaiki.


P/S :: Korang jangan marah yerk lau tentibe dapat kad Walimatul Urus dari aku? Lalalala~~
(paham tak maksud ayat aku tuh? :P)

Bebantal Air Sedang giler layan Yutiub.

Budak Degil

4 comments:

Pupel Liyana said...

kau hantar guna sms. tapi aku tak janji datang tau sebab kau tak datang aku kawen. kBai

Hustler said...

Mak Andam :: Pergh!! Sentap siot ayat ko... ko kawen masa sepupu aku kawen la Maz.. cis!!

LiaNa YuSoF said...

actually aku xleh tengok ape yg ko soh 'saksikan' tu.. jadi, aku xpaham... hahaha...

(biase le.. opis aku ni sume nya nak di block..)

Hustler said...

Lia :: Hahahahaha.... ko try la tgk menggunakan media yang len.. rugi tak saksikan :)