Monday, July 11, 2011

Transform!!!

Salam 1 floria!! Eh2?? Kenapakah Floria?? Hahahaha.. sebab di Putrajaya sanun ade munge2, dan munge tersebut sangat la santek2.. (nih tak kira lagik munge2 yang bergerak dan berjalan-jalan, tapi sempat gak la survey kan, ada yang ala-ala yuna, ada yang ala-ala Fatin Liyana, ade jugak yang ala-ala Hana Tajima.. ngeh ngeh ngeh)

Tapi aku tanak citer pasal Floria lagik, sebab sumer org tgh mood Floria, so aku nak citer pasal tajuk besar. Apekah?? Transform?? Bukan nak cerita pasal muvee transformers tuh, tuh nak watper?? (Padahal aku da nengok sampai 3 kali) Hahahaha~~~~

Ingat lagik kan keter aku?? Cuber beri pendapat pasal keter aku?? Ha?? Ape die?? Kurang pendengaran lah. Hahahah.. Pedehal, Aku tawu ramai yang mengeji keter aku, sebab?? Keter aku spesis orang tua (wuwuwuw, pakcik aku cakap keter aku cam orang tua, da la kaler gold)
Dengan cercaan tersebut aku telah men'transform' (hampunkan saya cikgu Jasimah dan cikgu BM Seantero M'sia) keter aku menjadi sebuah kederaan yang berupa resing yang teramat sultan. (ta paham?? Print apa yang aku taip, rebus, dan minum, kompom!! Paham sampai anak cucu, hahaha)
Walaupun aku punya Tenggiling tu roper macam resing tak hingat, tapi aku telah membuktikan bahawa tenggiling aku adalah menatang yang boleh dikategorikan MPV (Multi Purpose Vehicle) Bersaiz super power kiut dan resing. Macam mana?? Hang tanya kat aku camna?? Mai sat aku nak habaq kat ampa suma. (eh?)
Haaa… Dengan jayanya aku telah Berjaya men’transform’ tenggiling aku menjadi ;

Tada!!!

See?? See?? Ape tuh??

Hahahaha!! Mari Ke pasar Malam!!

Amacam?? Nampak tak??

 Hahahahaa... udah nampak ke mikeme mikeme sumer?? Hehehehe.. Well dengan kreativiti yang aku ader, aku telah menukarkan Tenggiling aku menjadik Optimus Prime!! Hahahaha!!

Ecely aku mengangkut barang-barang umah aku ke sebuah kawasan terpencil di sebuah negeri berdekatan dengan Wilayah Persekutuan. Jeng!! Jeng!! Jeng!! Dengan powernya kami melakukan aktiviti tersebut pada waktu malam berupa seorang penyeludup barang-barang uptown untuk di serahkan kepada tokan-tokan lain. Mujur La keter Sultan kan?? Ape aku bawak pon tak kelihatan di dalamnya, ngeh ngeh ngeh. 

Maka dengan ini Rasminya aku telah berjaya Meng'overhaulin' Tenggiling aku!! Hahaha!! Puass!!! Amacam?? Teringin mendapatkan khidmat?? Sila call nombor ***-*******.
KOMPOM!! Kami akan melaksanakan tugas dengan  efisyen dan mesra rakyat!! Charge juz isi minyak keter ngan Sepinggan Kotew Goreng Basah Daging Pedas.

P/S: ecely aku merapik kot nih dah tade tajuk sgt, sambil-sambil menghilangkan tensen sebab kes sosilawati lawiya. Adess~~

Bebantal Air Transform!!
Budak Degil

2 comments:

Miss Tasantek said...

abg mee ada sofwer untuk kete kau ni. baru donlod guna aipon. bila kau dah insetal kat kete kau, kau pegi kat kete kau tu then cakap \
" autobot, bertukar!"
dia akan bertukar ikut apa yang ada kat kepala kau. kalau time tu kau fikir kuew teow die bertukar kepada kereta yang pakai apron dan songkok chef.
tapi...kalau kau tengah fikir pisang yang dikocok2...sndiri mau ingatlah :)

Hustler said...

Hahahahaha!!! Lu senget la kak long!! Nih mesti bahana lu jumpe dengan Aaron Ajes kan semalam?? Ceh!! (Betol ke abg mee ada sofwer tuh?)