Tuesday, November 8, 2011

Ape Tajuk-Tajuk?? (Amacam??)

Haaaaa... Nih Fresh aku tgk nih. Aku mmg antu tibi. Lagik2 lau citer katun. Hehehehe.

Aku punya genre citer pelik2. Tak tetap punya cerita. Bukan semua aku minat. Tak semua jugak aku tak tgk. Macam mana?? Paham tak?? Mesti la tak. Hahahahaha~~ Abaikan.

Ari ape ntah. Malam raya Aji Kot baru nih. Aku tgk Grey's Anatomy. Tawu ta citer nih?? Alaa.. citer pasal doktor2. Hahahaha~~ Besh la. Tapi aku tak baper minat sebab dia punya cerita terlalu banyak emosi. Hahahaha.. Aku kan tak suka beremosi. Ngee~~~

Nyirap lak tuh, ada satu watak boleh lak dapat tau peknen iaitu mengandungkan Zuriat Laki beliau. Then kata nak abort sebab beliau tidak mahu menjadik seorang Ibu?? Harrraammmm tol. Giler ke hape??

Tuh tak penting la. Yang aku nak kongsikan kat cini, Ada watak yang bagi satu Quotation camni.

"Losing a love are just like U are lost an organ. Like U are dying. But. Die last. Losing a love?? Maybe Not"

Haaa~~~ Amacam?? Mentang2 citer pasal doktor la kan?? Citer pasal chentan pon nak ibaratkan macam men doktor2 gak. Hahahaha~~

Korang Paham ke hape yang minah salleh tuh sakapkan?? Erm.. Aku pon pon tak berapa la nak paham kekdahnyer. Tapi lau mengikut kepada pemahaman aku kan. Meh aku Transelit-selit~~ Selit-selit~~
(ternyanyi lagu Santan Selit Plak, Hahahaha!!!)

"Kehilangan Chenta ibarat kamu kehilangan sebuah anggota badan. Kesakitannya boleh diibaratkan seperti mati. Tapi. Kesakitan semasa kematian itu akan berakhir. Kesakitan kehilangan Cinta?? Mungkin tidak akan berakhir"

Haaaa~~~ camtu la kekdahnyer lebih kurang. Maklum la... bukan pandai bahasa nih. Jgn kan BI. BM pon time SPM tak dapat 'A'? Cis!! dasar anak Jerman Peranakan!! Hahahaha!!

Haaaa~~~ Dah baca?? Renung-renungkan dan selamat beramal! (^_^).

Haaa~~ Penah ta tgk citer nih?? Penah ta??


Bebantal Air Tengok Tibi Pulak~~

Budak Degil

2 comments:

Miss Tasantek said...

ape kau merepek ini gemok??? ahahaha...cinta tu cintalah.sakit tu sakitlah. sakit tak semestinya ditemani cinta tapi cinta dan kesakitan tu kawan baik ah ..hahaha..ini pendapat aku lah .

Hustler said...

Hahahaha!! Lagik fenin lau ikut pernytaan ko nih. tapi ada betulnya. hahahaha!! Sakit tak semestinya ditemani cinta. Tapi bila ada cinta semestinya kesakitan itu kawan baiknya. HAhaha!! BEsh2!!!